Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

vrijdag 25 november 2011

In het "moederhuis"

Mijn eerste dagen bracht ik door in de kraamkliniek, "het moederhuis" zoals ze hier zeggen. Ik was daar duidelijk het braafste kindje, want ik hoorde de hele tijd andere kindjes wenen en gaf zelf geen kik. De enige uitdaging die ik aan mama gaf, was dat ik teveel afviel. De borstvoeding was een hele zoektocht. Uiteindelijk moesten er toch flesjes worden bij gegeven en werd er ook nog afgekolfd. Tja... ik mag het mama en papa toch ook niet té gemakkelijk maken he :-)



Oma en opa zijn superfier met hun eerste kleinkind. En ook tante Dominique, nonkel Alex, Jarne en Hanne vinden mij een kanjer, ook al hadden de kids voor een meisje gestemd :-) En er komen nog heel wat andere mensen op bezoek. Ik leer al een groot deel van mijn familie kennen. En iedereen wil mij graag eens een keertje pakken. Ik vind het heerlijk om geknuffeld te worden, dus laat het me lekker welgevallen. En ik krijg ook heel veel toffe cadeautjes. Dankjewel allemaal!


met oma


met opa


met tante Dominique en mijn nichtje Hanne en neefje Jarne

Maar ik ben toch ook wel blij wanneer mama en papa met mij naar huis gaan. Kan ik eindelijk de poes leren kennen en de buren en... Ik word thuis verwelkomd door Nijntje in de voortuin (dankjewel nonkel Cois!!!) en papa heeft ballonnen gehangen in huis. Ons Truus is heel nieuwsgierig en komt eens snuffelen aan mijn maxicosi. Maar als ik even kreun, is ze gauw weer weg. We moeten nog even wennen aan elkaar.




"Dest meets Truus"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten