Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

zondag 4 december 2011

Een indrukwekkende dag!

Vandaag deed ik vanalles voor de eerste keer...

Ik zat voor het eerst op de schoot van Sinterklaas!



en ik ging voor het eerst mee naar moemoe, waar ik alle harten weer gestolen heb. En moemoe vond het heerlijk, met haar 9e achterkleinkind op schoot.



Wat een dag!

En ondertussen hebben mama en papa ook ontdekt dat ik kan wenen. Ik ben nogal gehecht aan mijn tutje, dus als dat uit mijn mondje floept, dan gebeurt er dit:





4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Deze Dest-blog is het mooiste en aandoenlijkste wat ik in jaren heb gezien.
    Nogmaals een dikke proficiat voor de mama en papa van deze hartendief.
    (Peter)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk gevonden , onze Dest blog.Prachtig werk heb je er van gemaakt!Doe vooral zo verder want dat is best leuk om naar te kijken.Maar...waar is ons Stafke?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, goed dat je er naar vraagt. Ik denk dat jij een foto hebt van ons Stafke met onzen Dest, kan dat? Getrokken bij moemoe. Ik ben er elke keer al naar vergeten te vragen.

      Verwijderen