Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

zondag 8 januari 2012

De grote Apie-show!

Sinds ik Apie heb, ben ik helemaal in de ban van aapjes. Zou dat iets over mij zeggen?

Ik slaap heerlijk in mijn aapjespyjama, met m'n Apie dicht bij mij


En papa die zorgt voor super-entertainment met "De grote Apie-show". Ik moet dan heel hard lachen! Hij zegt dat er iedere dag een aflevering komt, behalve op zondag. Morgen dus het vervolg... joepie!!!




En mama... die krijgt het helemaal warm vanbinnen als ze haar 2 mannen zo met elkaar bezig ziet!

3 opmerkingen:

  1. Hey kleine Desteman

    Eindelijk ben ik er in geslaagd om lid te worden van je blog. Allez... nog niet helemaal zoals het hoort blijkbaar, want ik ben volger en geen lid zoals de rest. Maar dat geeft niet he... als ik maar kan volgen! Maar dat neemt niet weg dat ik toch regelmatig bij je thuis ga blijven langskomen hoor. Want dan kan ik volgen... en knuffelen. En da's natuurlijk nog veel leuker!

    dikke kus

    je fiere meter Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey lieverke, oma leest vanuit marokko ook je blog hoor!!
    wat leuk dat je apie zo leuk vind, ik hoop echt dat het je knuffel mag zijn hoor en zodra wij terug in belgie zijn gaan wij voor jou heel vlug een reserveapie kopen.
    geniet maar lekker met je mama en papa en tot heel gauw kleine ukkepuk, dan kom ik je weer knuffelen!!!!!xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen