Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

donderdag 19 januari 2012

Mijn vriendjes

Ik ben het knuffeltje van de familie en dat vind ik natuurlijk heel fijn. Met zoveel (achter-)nichtjes en -neefjes is er altijd wel iemand die mij wil pakken en knuffelen.

In mama's familie zijn er veel kindjes. Wat gaan we later fijn samen kunnen spelen, net als mama vroeger met hun mama's!

met Emma

 met Janne
met Stafke en Jade
 
met Tijme

met Kato


Ook in papa's familie word ik graag op schoot genomen door Jarne en Hanne.



Maar ook thuis heb ik een kleine grote vriend... een hele zachte, met 4 pootjes. Ik moet nog een beetje wennen aan dat zwarte kleurtje, maar wij gaan het vast en zeker goed met elkaar kunnen vinden als ik later groot ben!



En natuurlijk is er ook nog steeds mijn dikke vriend Apie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten