Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

dinsdag 21 februari 2012

grote sprongen

Ik word veel te snel groot, zegt mama. Ik leer elke dag dingen bij en ik ga met sprongen vooruit. Ik kan ondertussen al heel goed grijpen. Ik probeer zelfs mijn tutje al zelf terug in mijn mond te stoppen en soms lukt het bijna! En hét middel om de wereld te ontdekken, is mijn mond! Heerlijk toch, om lekker op alles, maar dan ook alles te sabbelen. De zever loopt dan uit mijn mondje.


Na mijn handjes, heb ik nu ook mijn voetjes ontdekt. Nog even oefenen en ik kan, net als mama vroeger, mijn teentjes in mijn mond steken :-)


2 opmerkingen:

  1. an da was vroeger als jij da kon nu ni meer zeker he ?? haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaba, je dochter niet onderschatten he! Ik heb het net geprobeerd en ik kan er nog aan!

      Verwijderen