Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

vrijdag 27 april 2012

Bij de Maantjes

Mama zou het graag nog wat uitgesteld hebben, maar het was dan toch zover... ze moest weer aan het werk. En ik mag nog niet alleen thuis blijven, flauw he! We hebben dus een leuk plekje gezocht voor mij en ik mag naar Kind Jezus (ja, mama vond dat wel gepast, ik ben namelijk een goddelijk kind!). De Maantjes heet mijn "klasje". Dit is een groepje van allemaal kindjes tussen 0 en 18 maanden. En omdat mama niet graag met betraande oogjes ging werken, mocht ik in de Paasvakantie al eens gaan oefenen. Ik zag het helemaal zitten en mijn valiesje van meter Ans werd bovengehaald. Apie mocht natuurlijk ook mee.


Ondertussen ga ik alweer 2 weken en ik vind het er superleuk! Ik lach de hele dag en kan heel flink spelen. Na de eerste dag had ik al wel een krab in mijn gezicht... maar wacht maar tot ik wat groter ben!!!

Op donderdag mag ik naar oma. Dan vertrek ik 's morgens met papa in de grote auto en word ik de hele dag in de watten gelegd. Bij oma heb ik een heel mooi kamertje en heel veel leuk speelgoed.





Mijn weerstand wordt flink op de proef gesteld nu. Ik ben al aan mijn 2e verkoudheid toe, vandaag zelfs met koorts. Ik zie er dan ook best een beetje zielig uit.


Maar zelfs met zo'n ziek kopje, blijf ik nog altijd mijn vrolijke zelf. Wat ben ik toch een heerlijk ventje he!


1 opmerking: