Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

zondag 8 april 2012

(vakantie) vieren

Twee weken geleden heb ik een heel bijzonder weekend gehad. Op vrijdag vierden we opa's verjaardag. Dat was heel gezellig! Het was zo'n stralend weer, dat we buiten op een terras konden eten.



Opa is mijn dikke vriend!

En daarna vertrokken wij voor het eerst op "mini-vakantie". We moesten hééééééééél lang met de auto rijden, tot in de bergen! Het was al donker toen we daar aankwamen. Maar we waren daar niet alleen. De "4 van Lier" zaten al op ons te wachten. 

Ik heb een heel weekend in het middelpunt van de belangstelling gestaan en dat was super! 





We zijn ook iedere dag gaan wandelen.


Ik heb dingen gezien waarvan ik niet wist dat ze bestonden! (bergen, héél grote bomen, bosriviertjes,...) Amai zeg, de wereld is groot! Ik heb dan ook heel veel rondgekeken, tot mijn oogjes te zwaar werden.

Wat is het heerlijk slapen in zo'n waggelende buggy!


En het was ook wel een beetje een avonturentocht hoor. Papa moest soms flink zijn best doen...


En ik heb voor het eerst met mijn billen bloot in openlucht gelegen... dat vond ik super, zo dat zonnetje dat aan mijn billetjes kriebelde!


Ik ben wel stoer he!

En mama, die ging zelfs met haar borsten bloot voor mij! Zo'n picknick in het bos, dat moeten we meer doen!


Ja, het was een geslaagd weekend!


1 opmerking:

  1. ja was echt heel gezellig bedankt hoor en met dest was het heel plezant heb er van genoten.wat is dat toch een plezant kereltje .

    BeantwoordenVerwijderen