Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

zondag 3 juni 2012

To windpok or not to windpok?


Wat een heerlijk weekend hebben we vorige week gehad!




Heerlijk weer, dus lekker spelen in mijn hemdje!

Ik mocht mee naar een echt trouwfeest! 













En maandag mocht ik lekker spelen met Gus. Hij deelde al zijn speelgoed met mij en ik mocht zelfs een rammelaar mee naar huis nemen! Wat heb ik toch leuke vriendjes!


Maar toen was het gedaan met genieten...

 het begon met enkele pukkeltjes (muggenbeten, zweetpukkeltjes,...?)

 Aaaaaaaaargh, het worden er alsmaar meer...

Ja ja, ik hang eraan... de windpokken! En ik heb het allemaal...
pukkeltjes, snotneus, koorts.  

Ik heb me lang sterk gehouden, maar uiteindelijk geef ik me toch gewonnen en ben ik enkele dagen heel zielig. Maar zelfs dan kan ik tussenin nog wel even gek doen met papa en showen voor de camera

en zeveren... dat blijft een vaste waarde!
(nu kan ik het wel op mijn tandjes steken he, want ik heb er al 2!)

4 opmerkingen:

  1. niet overdrijven hé mama!21 tandjes? tante Lief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef het toe, ik durf al eens wat zaken op te blazen, maar dit keer toch niet. De uitroeptekens in dit letterteken zijn blijkbaar niet zo duidelijk :-) Bij deze... hij heeft dus 2 tandjes en nog geen mond vol! (en dit laatste was ook weer een uitroepteken)

      Verwijderen
  2. dacht ook al een mond vol zou snel zijn ! en hopen dat die vervelende windpokken weer snel verdwenen zullen zijn. is toch zo een triest zicht !!!!!!!!!!! ook uitroeptekens maar

    BeantwoordenVerwijderen