Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

donderdag 13 september 2012

't is weer voorbij... die mooie zomer!

Wat heb ik genoten van mijn allereerste zomer... 
zoveel bijzondere momenten en nieuwe ontdekkingen:

 Ik werd gedoopt!
samen met Jade
 dankjewel tante Heidi voor de supermooie uitnodiging!


Ik leerde me optrekken en rondstappen aan tafels en kasten...
 
Joepie, nu kan ik overal aan...


 en kan ik alles uitladen!

Voor het eerst naar Turnhout-kermis!

Lekker plonzen in mijn zwembadje, ook al is het in de badkamer
het liefst zoef ik door het badje 
om dan over de rand te "wippen" en verder te glijden op de vloer...

Voor het eerst onder de douche, met mama
en ook dat was lachen!

Op weekend naar Luxemburg
 met avontuurlijke wandelingen

 gezellige picknicks

heel veel plezier in de speeltuin

en het overwinnen van mijn grasfobie

En weet je wat? Ze hebben niet alleen in Luxemburg speeltuinen...
het Stadspark is dolle pret, met geitjes om te aaien,
maar ook met een superleuke speeltuin!

 en zo ontdekken we na het gras, ook het zand

 leven mama en ik ons uit op de "waggeldingen"

 probeer ik op de schuifaf te klimmen:
in de crèche lukt mij dat wel... nog een beetje oefenen hier
en val ik helemaal voldaan in slaap,  
in mijn eigen stoeltje, op de fiets!

Ja, 't is weer voorbij, die mooie zomer. Maar wat heb ik ervan genoten! En ik ben helemaal klaar voor nieuwe avonturen op de crèche. Ik ben nu één van de grote kindjes, want die peuters zijn naar een volgende groep en er zijn heel wat baby's bijgekomen. En een baby, dat ben ik niet meer hoor! Ik ben een grote jongen, een echte held, een lachebek, een deugniet, een snoetentrekker, een allemansvriend ... 
een  ONBESCHRIJFLIJK FANTASTISCH KIND! 
(dat zegt mijn mama toch...)




1 opmerking:

  1. Hallo
    Ik dacht ik kom nog eens piepen op de Dest-blog om een beetje bij te blijven van de boeiende avonturen van de kleine held en de spannende belevenissen van mama en papa. Lukt het je een beetje, An, een evenwicht te vinden tussen werk, moederschap en rust nu het nieuwe schooljaar begonnen is?
    Geweldige site en prachtig hoe creatief jij er vorm aan weet te geven. Zeker blijven doen!
    Veel liefs
    cPeter

    BeantwoordenVerwijderen