Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

woensdag 23 januari 2013

Heimwee...

Oma is twee weken geleden met Frank vertrokken naar een heel ver land, iets met kamelen of zo. En toen ze vertrok, moest ik wel even wenen. Maar ik denk dat oma nog veel meer gaat wenen, dus daarom heb ik de laatste weken extra mooi geposeerd. Zo kan mama mijn mooiste snoeten en poses weer op mijn blog zetten en ben ik toch een beetje bij oma, in het land van de kamelen.

 Op het nieuwjaarsfeestje met mijn meter en tantes, nonkel, nichtjes en neefjes wist ik al heel snel de koekjesdoos staan. Je moet je tandjes toch scherp houden, niet?


Ik zit tegenwoordig ook heel graag overal in, net als dat ik graag overal op kruip.

 even testen of giraffevlees ook lekker is...


Ben ik niet superschattig in mijn berenpyjama? Dankjewel Frank.



En ondertussen kan ik ook helemaal alleen stappen. Maar om de verrassing niet te verpesten voor oma en Frank, weiger ik lekker om dit te doen als mama klaar staat met de kodak. Dus... ik oefen flink verder en volgende week ga ik dan een ferm showke opvoeren.

1 opmerking:

  1. amaai lieve dest, wat zijn wij content je snoetje
    te zien in het land van de kamelen!!als je groter bent mag je zeker met ons mee zalle!!!!
    knuffels van oma en frank

    BeantwoordenVerwijderen