Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

woensdag 22 mei 2013

Een druk voorjaar

De maanden vliegen voorbij en ik vlieg er zowaar nog harder door. Ik ben ondertussen een flinke peuter, met tonnen energie en een stevig willetje. Maar mijn vrolijke lach schalt gelukkig nog even hard door berg en dal.

Enkele impressies van de voorbije maanden...

Op boerderijweekend met de 4 van Lier...





Als het zonnetje toch eens schijnt, gaan we naar het park





Op vrijdag ga ik soms ook naar het Sportspeelpunt. 
Daar kan ik me lekker uitleven! 




Op communieweekend naar het verre Watou, 
waar het zonnetje heerlijk straalde
en ik me volop kon laten gaan



Showen met mijn nieuwe outfit op het communiefeest van Kasper


en ik kan ook nog altijd onnozele snoeten trekken


Als een echte Turnhoutse bink op het treintje in het Stadspark


En natuurlijk... op zondag spelen met de nichtjes en neefjes bij moemoe



Jullie merken het... ik heb het druk gehad. En ondertussen maar groeien en nieuwe dingen leren, elke dag opnieuw. Pfiew, het leven van een peuter kan soms best zwaar zijn hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten