Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

zaterdag 19 april 2014

We werden ingehaald door (het wonder van) het leven...

Wat is het lang geleden dat hier nog eens een episode uit mijn leventje werd neergepend... Tja, soms haalt het leven je gewoon in. En met een ondernemende peuter in huis, gebeurt dat redelijk snel :-) Ondertussen is er HEEL VEEL gebeurd! Het mooiste en leukste houd ik lekker voor laatst!

Impressies van het afgelopen jaar...

HET WAS EEN HEERLIJKE ZOMER, MET...

 Waterpret



Vakantie in de Westhoek








En kermisplezier

 


IK BEN EN BLIJF OOK EEN BOURGONDIER, NET ALS MAMA EN PAPA


IK WERD 2 JAAR... TIJD VOOR EEN FEESTJE EN TAART NATUURLIJK

EN IK SLAAGDE ER ZELFS IN OM HEILIG TE LIJKEN OP DE KERST-FOTOSHOOT

MAAR ONDERTUSSEN GEBEURDE ER EEN ECHT WONDER...
ER GROEIDE IETS IN MAMA'S BUIK...
Mama en papa waren nog net op tijd om de baby in de buik te fotograferen... dit is een paar uurtjes voor hij geboren werd...


En hier is hij dan... mijn kleine broertje: FEEL



Ons kleine aprilvisje was 51cm groot en woog 3,470kg

 
En ik... ik ben een supertrotse en lieve grote broer


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten