Welkom lieve zoon!

Welkom lieve zoon!
Dest Truyen

zondag 26 april 2015

Een weekendje met Arabella van de Vlinderklas

Toch wel leuk, zo 2 klasjes in 1 schooljaar. Bij de Muisjes mocht Sybilleke al eens mee naar huis en nu ik in de Vlinderklas zit, mag Arabella bij mij komen logeren. Ik en poppen... het is een haat-liefdeverhouding. Ik had dus niet altijd even veel aandacht voor ons Arabella. Maar gelukkig heb ik dit weekend veel familie gezien en hebben zij ook voor ons popje gezorgd :-)

Hieronder wat impressies van een weekend met Arabella...

 
Met SuperDest, de grote held en Beer, de kleine held, in bed! Wat ga ik heerlijk slapen!!!
 




Natuurlijk moet er ook een onderzoekje gebeuren dit weekend... Heeft Arabella ergens pijntjes? Ja hoor, ik zie allemaal scheurtjes in haar arm met mijn zaklamp! Ik zal haar eens vlug genezen!



En ook mijn broertje, Feel, mag met Arabella spelen. Hij vindt haar leuk!
 

 
 
Spelen met de dino's... Pas op Arabella, want ze zijn gevaarlijk hoor!!!
 
 
 
En op bezoek bij moemoe, de oma van mama... altijd leuk!
 
 
 
Het was een leuk weekend, he Arabella?! Morgen mag je weer met me mee naar ons klasje. Nee, niet wenen... je mag vast weer snel met een ander kindje mee naar huis! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten